vier weken later............ - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dalian, liaoning - WaarBenJij.nu vier weken later............ - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dalian, liaoning - WaarBenJij.nu

vier weken later............

Door: fieke

Blijf op de hoogte en volg dalian, liaoning

05 Januari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Morgen vier weken geleden kregen wij ons mannetje in onze armen..... vier weken later en we kunnen zeggen dat hij wel aan het veranderen is.
Hij heeft een aantal huildagen gehad en het moeilijke op deze leeftijd is dat we niet weten waarom........
Maar de laatste dagen komt hij met een grote glimlach uit zijn bedje, als we thuis zijn loopt hij de hele dag door de kamer. Hij weet ondertussen best wel wat wel en niet mag maar het proberen is zeker zo leuk.
Hij is een kleine ondeugd. Een heerlijk ventje..

Als we terugblikken op deze reis dan kunnen we alleen maar heel trots zijn op onze kids. Yin en Senn hebben het voortreffelijk gedaan en Dax natuurlijk ook.
We hebben weer mooie dingen gezien, leuke mensen ontmoet en de kinderen hebben een hoop geleerd...dat niet alles vanzelfsprekend is dat zeker...
De komende tijd gaan we alleen nog maar kamperen. Met onze angst voor vliegen hebben we het toch maar weer gedaan.....maar de komende tijd lekker weg met de caravan.
Ook niks mis mee.
Morgen gaat het normale leven weer een beetje beginnen. Papa is voorlopig nog even thuis maar morgen heeft Senn een mri voor zijn rug in Nijmegen. Yin weer naar school en ik vanaf dinsdag weer aan het werk op kantoor... de lessen zijn al gestart.
A.s vrijdag gaat Dax naar het schisis team, heel erg benieuwd wat die te melden hebben.
Wij hebben 2013 super mooi afgesloten (al hebben we niet echt benul gehad van de feestdagen) en gaan 2014 ook super in. Wat een rijkdom...
Ik wil iedereen bedanken voor het meelezen en achterlaten van berichtjes. Het is altijd geweldig om daar berichtjes van het thuisfront te lezen.
Ik zal na het bezoek aan het schisisteam nog een verslagje plaatsen en dan houden we ermee op............
dan maken we er weer een mooi boek van...een mooie herinnering voor later.

• 05 Januari 2014 - 20:36

Ronella:

Vond fijn om mee te lezen over jullie mooi gezinnetje! Fiek en Nolleke jullie zijn echt 2 engeltjes!!! Heel veel geluk, plezier en liefde voor jullie en die knappe kids! X

• 06 Januari 2014 - 15:06

Krista:

Wij zijn ook erg benieuwd wat het schisis team te melden heeft. Succes vrijdag en ook succes met senn voor zijn mri. Ik hoop dat het goed gaat met zijn rug. Tot binnen kort.

Fred,krista,wen en jian

• 08 Januari 2014 - 20:23

Janneke Senders:

ik heb al jullie berichtjes net gelezen! was super om het te lezen. succes komende vrijdag, ben heel benieuwd! groetjes Janneke senders

• 09 Januari 2014 - 13:13

Yvonne:

diepe zuchttttt wat een verhaal in zun totaliteit als je weer alles terugkijkt en hij nu hier is en jullie allemaal veilig thuis ja.