terug in holland..... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dalian, liaoning - WaarBenJij.nu terug in holland..... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dalian, liaoning - WaarBenJij.nu

terug in holland.....

Door: fieke

Blijf op de hoogte en volg dalian, liaoning

26 December 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zo de laatste dag was een erg lange dag....
we hebben nog gezellig avondeten gedaan met Mark en Marielle, daarna nog even starbucks. Dax is nog in bad geweest alleen deze keer en hij vond het weer heerlijk.
En toen werden om half negen onze koffers opgehaald en om 9 uur moesten we uitchecken.
Daarna met de bus naar de luchthaven en maar gelijk alles gaan regelen.
Wel komisch de ene nederlander met batterijen in de koffer werd uit de rij gehaald en wij hadden ze er ook inzitten maar gelukkig hoefde onze koffers niet open.
Bij de douane werd je echt enorm gecontroleerd...niet normaal. Zelfs die kleine kinderen............maar ja het zal wel zo moeten.
Toen nog even ons chinese geld opgemaakt en om 00.50 zijn we vertrokken...
De kinderen hebben het geweldig gedaan.....Senn sliep al tijdens het opstijgen, Dax niet veel later en Yin heeft eerst nog een film liggen kijken en is uiteindelijk ook in slaap gevallen.
Noel en ik hebben af en toe een beetje zitten doezelen maar slapen doe je echt niet.
Dax heeft denk ik wel 8 uur bij mijn op schoot geslapen, ik dacht op een gegeven moment ik kom nooit meer overeind maar het viel gelukkig mee.
Hij heeft toen hij wakker werd zijn fles op we hebben hem verschoond, hij is echt ideaal geweest onderweg.
Op een gegeven moment kregen we turbulentie, toen hebben Yin en Senn moeten overgeven en dat waren niet de enigen als je zo om je heen keek, maar al met al een goede vlucht.

En dan de aankomst op schiphol.
We zagen al gelijk een mooi spandoek, dank je wel monique, eric, jade en alex. En er waren meerdere lieve mensen....
Marc, Bodile, Judith, Martijn, Karen, Luan en Quin, Pepijn, Milenne (zelfs op haar verjaardag kwam ze zo vroeg haar bedje uit) Wessel, Brent en Lev, dank je wel voor jullie komst allemaal. Is altijd weer heel leuk als je zo ontvangen wordt.
We zijn naar huis gereden, nadat marc de koffers nog naar P3 heeft gebracht en Dax heeft de hele terugweg op schoot liggen slapen.
Thuis aangekomen was het huis versierd en stonden er cadeautjes en kaartjes en kwam Monique nog een geweldige taart en cadeautjes brengen (wat kan een mens blij zijn met slabbers).
's-Middags Dax gewoon in zijn bedje gelegd en hij heeft eventjes geslapen, het was toch allemaal een beetje veel voor hem.
's-middags zijn we hem even gaan showen aan oma en we hebben dit jaar als kerstmaal boontjes met gebakken aardappels gegeeten, weer eens wat anders.
Na het eten waren we alemaak kapot we hebben dax ff lekker laten badderen maar niets was meer goed. Tandenpoetsen is natuurlijk ook een drama en toen hij zijn pyamaatje aanhad viel hij tegen me aan in slaap dus lekker in zijn bedje gelegd. Heel even protesteren maar viel mee...
Wij lagen uiteindelijk allemaal voor 8 uur in bed, helemaal kapot. Er zijn er vannacht wel wakker geweest, Yin om 4 uur, Senn om half 5, Dax om 5 uur maar uiteindelijk waren we allemaal rond 8 uur wakker..
vanmorgen kerstontbijtje neergezet en gezellig gegeten en vandaag doen we weer lekker rustig aan. Misschien ff stukje wandelen maar daar blijft het bij.........
foto's volgen nog....

• 26 December 2013 - 11:06

Magda:

Hallo allemaal,

Fijn dat alles zo goed is gegaan en dan zo,n welkom op schiphol geweldig

Nu lekker thuis genieten en de kinderen weer lekker spelen met hun speelgoed slapen in der eigen bedjes en nog lekker vakantie alles op het gemakkie .

Fijne dagen,en veel geluk voor het nieuwe jaar!

groetjes magda en gerard

• 26 December 2013 - 11:25

Natasja:

Welkom thuis allemaal!!! Geweldig toch als je zo ontvangen wordt, weet je dat je echte vrienden hebt!!
    Idd lekker ff rustig bijkomen, want zo'n reis hakt er toch behoorlijk in. Iedereen weer even z'n eigen ding doen en zoeken. Leuk dat we jullie zo op de reis konden volgen door je verslagen.

Groetjes

• 26 December 2013 - 13:34

Griets:

Home sweet home... En leuk om je/jullie nog even op schiphol te hebben gezien:)
    Nu weer in het ritme komen van thuis.

Groetjes Grietsje

• 26 December 2013 - 16:36

Saskia:

Welkom thuis met jullie lieve Dax. Reis ten einde, herinneringen en foto's en verder als gezin van 5. Veel geluk en liefde.

Bedankt voor het meelezen!

Groetjes,
    Saskia A (van adoptie uit China FB groep)

• 28 December 2013 - 20:27

Rachel:

Lief Gezinnetje,

Welkom thuis, t duurde hier even tussen de verbouwing en het pakken door voor ik een gaatje kon vinden om jullie even welkom thuis te wensen. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en kunnen gaan genieten, wennen en in een ritme kunnen komen in jullie eigen omgeving.

Wat ontzettend leuk en fijn vonden we het om met jullie mee te mogen lezen en dank je wel voor je berichtje tussendoor!

Ik ben blij dat wij ons manneke nu ook heel snel daar op mogen gaan halen!

Wij wensen jullie een fantastisch nieuwjaar toe als gezin van 5, veel nieuwe 1e keren en inmens veel geniet momenten!

Lieve groetjes Jasper, Rachel en Sijo (nog heel eventjes in China)

• 05 Januari 2014 - 11:20

Janneke Franke:

Van harte gefeliciteerd met Dax!

Fijn dat alles zo goed is gegaan, en wat een mooie foto's!

Een goed begin van 2014 met drie van die mooie kinderen.

Beste groet en tot ergens op de kooikersweg ;-)

Janneke, Jan Lucas en Thieu